16.10.2012

Skydiving in Byron Bay

I helgen hoppet jeg i fallskjerm i Byron Bay. 14,000Ft som er omtrent 4,3 km! Ble hentet på hotellet tidlig og var ikke helt sikker på hva jeg hadde sagt ja til. Ble fløyet og i et lite propellfly og hektet fast til en mann fra teamet. Alt skjedde så fort. Han jeg skulle fly med tappet meg på skulderen og jeg måtte bare følge med og der hoppet vi. Det første jeg tenkte var "KALDT". Iskaldt vind i ansiktet! Var gla jeg fikk låne en bukse og genser før jeg satt meg i flyet.
Når vi hadde rast ned mot bakken i 60 sekunder, åpnet han fallskjermen og vi ble rukket opp noen meter før vi dalte nedover. Han spurte meg om jeg ville styre. Jeg tok tak i tauene og svingte rundt. Så gøøy!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv inn din kommentar til innlegget her :)