21.08.2012

Melbourne here I come!

I dag har jeg betalt husleie for fem uker fremover. Skikkelig dyyyrt. Husker ikke helt var jeg betalte men var rundt 1100$. Etterpå gikk jeg til byen og fikk klippet bort de slitte hårtuppene mine. I morgen skal jeg ned igjen for å stripe håret. Brukte en del penger på hårpleieprodukter også. Live-in kur, Volum powder og en spay som skal beskytte håret i solen.

Fikk kinobillett av en random dame inne på et kjøpesenter til filmen "Hope Springs". Var helt grei film. Ville ikke betalt for å sitt den, men det gjorde jeg jo ikke heller.

Da jeg kom hjem tenkte jeg på hva jeg skulle gjøre til helgen, og kom på at jeg kunne besøke sprudlende Linda, som jeg har kjent siden jeg gikk i barnehagen. Hun bor da altså i Melbourne. Billettene er bestilt og jeg tar en langhelgtur til Melbourne fra torsdag til mandag!!
Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv inn din kommentar til innlegget her :)