31.08.2012

Liten update

Lenge siden jeg har blogget nå. Internetten har vært nede i over en uke her nå. Har fått mail om at det snart skal fikses, men de lover og lyver. Har lovet meg et tv i snart to måneder også, men ikke sett noe til det. Har vært noen nye ting på tapeten. Jeg var i Melbourne å besøkte Linda. Det var utrolig gøy, men kaldt i forhold til Brisbane. Begynner i praksis på mandag og skal være på gynekologisk avdeling i 4 uker og deretter 4 uker på sykehjem. Til slutt er det gjenværende 2 uker på sykehuset igjen. Begynnelsen av oktober har jeg spring break en uke og får kanskje besøk av Linda.
I morgen reiser jeg til Noosa for helgen med en stor gjeng australienere.
Kan ikke legge ut noen bilder frem til internettet er fikset siden jeg ikke kan opplaste bilder på bloggen fra iPhonen.

Karina kommer til Brisbane i begynnelsen av november!! Nå er billettene bestilt! Gleder meg noe sinnsykt! Gro skulle også komme, men hun kunne ikke få seg fri fra jobb.

Har også fått meg en midlertidig room mate. Han venter på et rom som skal bli ledig til fredag i bygningen ved siden av. Hyggelig mann fra Kina. Men mangler evnen til å ta av seg skoene inne og treffe doen.

P.s: har i dag kjøpt meg en mopp!! Kunne ikke lenger være gnien på pengene. I tillegg har jeg blitt trøtt av å ligge på alle fire for å vaske gulvet med en fille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv inn din kommentar til innlegget her :)