08.08.2012

Har blitt snufsesyk!

Kan rett å slett ikke skyte av temperaturen her nede i Austraila 24/7. Mellom Kl. 11-16 om dagen er det helt perfekt etter min smak. Men om natten f*en så kaldt!!
Jeg har rett og slett blitt syk! Sår hals m/slim og konstant rennende nese. Ikke noe kult og tvert imot sexy! :D

Skulle på forelesning kl. 08:00 i dag. Er skikkelig stolt av meg selv at jeg i det hele tatt maktet å stå opp.  Da jeg kom til undervinsingen fant jeg ut at det var om infusjoner. Satt der ca 15-20 min før jeg gikk. Grunnen til at jeg gikk var fordi smarte meg kunne det fra før, og i tillegg rant nesen min så mye at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av alt klisset. Gikk strake veien hjem og la meg.

Så i dag har jeg hatt en inne/pysjamas-dag. Hjalp en vennine hjemme i Norge med en hjemmeeksamen, lagde pizza og så på film. Håper jeg er i bedre form i morgen. Har en stooor oppgave jeg må skrive innen tirsdag.. Takk gud for google transelate!

Okey, jeg hater som regel frossenpizza!  Gi meg heller en hodekål enn en grandiosa.  Men.. Frossenpizza smaker ikke så verst hvis du hiver på masse ingredienser som bare blir liggende i kjøleskapet for å råtne uansett.

På denne pizzaen la jeg til:
- Ekstra ost
- Små kjøttbiter
- Løk
- Spinat
- Gulrot

Ble ikke så verst! Men hva vet jeg? Jeg er så forkjøla at jeg kunne sikkert tilsatt rotte på pizzaen uten å merke noe forskjell.

1 kommentar:

Skriv inn din kommentar til innlegget her :)