14.08.2012

Ekka

I morgen 15.august så er det en helligdag (Royal National Agricultural Show Day), og skolen er stengt. Er et slags show her i Brisbane, faktiskt 15 minutter i gangavstand fra her jeg bor. Er ikke helt sikker på hva dette er, men fra det jeg har sett når jeg har gått forbi er et stort tivoli inkludert noen dyr (syns jeg så noen ponnyer når jeg gikk forbi) Denne eventen heter Ekka og er åpent fra 9-18 august, og har vært en tradisjonell event her i QLD siden 1876.

                                               Her er et bilde jeg fant av Ekka på internett. 


Random bilder.
                                                                   Stradbroke Island                                                     Quiz på Pig`N` Whistle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv inn din kommentar til innlegget her :)